Saturday 19 May 2012

Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan

Assalammualaikum,
anyeong...
rasa dh lama x update blog ni,
biasa mcm ni la rupanya org yang x reti nk bahagi masa mmg sibuk jew,
bila pikir balik kesibukan ni rasa xde la sibuk masa kat matrik,
rasa nk balik kat mtrik...
ni pun disbbkan kesibukan ini dan juga disebbkn  oleh golongan SOB yang makin bercambah  mcm cendwn tumbh lepas hujan tu.....
..
,hahahahha..
saje jew arini nk citew pasal ...
KOLEJ MATRIKULASI NEGERI SEMBILAN...
atau nama femes dia KMNS.....
ni adalah tmpt aku menuntt lepas spm....
sbnrnya nk buat pilihan tuk msk sini ambik masa lama jugak disbbkan....
aku dpt UITM Jengka tuk Diploma Perakaunan...
igt nk ambik uitm jew...
dgr dgr kata uitm tu kat bandar koboi...
bandar kecil jew....
padahal kmns ni sama jew...
nk keluar ke pekan ssh dah la kena naik teksi...
selamat murah jew tmbg dia....hahhaha
.
.
.
.
sbnrnya kat mtrik ni byk cipta kenangan manis...
aku jumpa dgn kwn yang mmg bagi aku x de tolok bandingnya....
aku raa lebih suka diorg ni dri org kat ukm yang mcm pilih bulu...
huhuhuu....
sbb ape kwn kmns lg best sbb diorg ni giler giler.....
mcm aku jugak n blh terima keceluparan mulut aku.....
hahhaha..
yang penting kitaorg byk gmbr candid.....
hahahha...
tu yang aku mint...
dri gmbr atas jalan sampai tgh jalan pun ade....
cuma atas pokok jew xde....
hahahah


jom la mls nk taip panjang...korang bkn nk baca pun...





ni antara classmate masa kat matrik....semua giler camera...



masa discussion...


















Kmns Logo....kena buat bru...sbb aku x suka langsung logo ni...tapi still love kmns....hahah



tgk jew la gmbr ni k....



 sampai sini jew....harap enjoy...
bye bye
....


assalammualaikum..

2 comments:

  1. Salam , kak nak tanya . Bagi yg tak bertudung takpe ke kat KMNS ?

    ReplyDelete