Saturday 10 March 2012

Bru Beli...

OiT......Oit......
semua mesti suka membacakan.....
agak ape yang korg baca yew...
ade baca buku bljr,novel la,ensiklopedia.....
kalau sape la baca ensiklopedia wah...
saya tabik spring.....sbb bkn senang nk baca buku yang besar lg berat tu.....
tapi bg saya lebih suka baca novel......
mesti ade yang tertanya tanya agak ade kew laki baca novel...
n jawapan dia ade......
jangn igt muka  ganas x baca novel...
kdg kdg yang muka ganas ni lagi ganas kalau baca novel...
bak kata org muka ganas dalam hati ade taman ok la tu kan.....

hahahahahahaha.....
ok kali ni saya nk review la buku yang saya beli semasa cuti sebulan aritu.....agak agak ade x yang terkejut fgn byk nye bulu saya beli....huhhuhu....

  1. Confession Of A Shopaholic - Sophie Kinsella
 2. Akulah Cinderella - Nozi Danisya
 3. Aku Yang Kau Tinggalkan - Aina Haizar
 4. Buat Yang Tersayang- Maya Rasyidah
5. Rona Rona CInta Damascu - Shiela Wanie

6. Setia Hujung Nyawa-  Fatin Nabila
 7.Winter Garden - Kristin Hannah
 8. Kurela Cinta Ini Bertamu - Nuril Baharudin
 
ni la diantara novel yang bru dibeli...bru hbs baca dua......
skrg tgh membaca novel kurela cinta ini bertamu...
qistina balqis dan daniel muaz mmg mcm pasgn comel mcm coklat vanilla tu......
huuhuhu.....
dan juga bru nak mula baca novel yang bertajuk
winter garden
.....
huhuhu...
lps ni harap dpat beli byk lg la buku tuk dibaca....
skdr mengisi masa ....sebb kadg kdg tepu otak baca buku belajr ni....huhuhu...
 
 

No comments:

Post a Comment